روانشناسی

معرفی بیماری های اعصاب و روان و روش صحیح درمان آنها

روانشناسی

معرفی بیماری های اعصاب و روان و روش صحیح درمان آنها

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دقت کنید که تا کنون تاثیر هیچ گیاه دارویی بر درمان یا بهبود افسردگی به لحاظ علمی ثابت نشده است و اکثرا نظرات شخصی افراد مختلف هستند. در این مقاله حاصل جدیدترین تحقیقات روز دنیا در زمینه 8 داروی طبیعی جهت درمان موثر افسردگی را به شما معرفی می کنیم.

سالیانه حدود 20 میلیون نفر در ایالات متحده افسردگی پیدا می کنند. اکثر افراد مبتلا به افسردگی اگر چه قادر به کمک در درمان خود هستند اما به دنبال درمان نمی روند. اگر شما علائم افسردگی را تجربه می کنید (مانند عدم تمرکز درست، احساس خستگی مداوم، کاهش انرژی) هر چه زودتر به پزشک مراجعه کنید.

درمان های طبیعی برای افسردگی

برخی از مطالعات اولیه راه حل هایی ارائه می دهند که ممکن است مزایای خاصی برای سلامتی داشته باشند. هنگام مصرف دارو یا مکمل ها در ابتدا با پزشک خود صحبت کنید. به یاد داشته باشید که افسردگی و اجتناب از درمان آن و یا حتی تأخیر در مراقبت های استاندارد می تواند عواقب جدی برای سلامتی ایجاد کند. در اینجا هشت روش طبیعی و گیاهی مورد بررسی قرار گرفته است.

1- مکمل نیاسین

نیاسین

دو ماده ی شیمیایی اصلی مغز مربوط به افسردگی، دوپامین و سروتونین هستند که به آنها انتقال دهنده های عصبی میگویند و در تنظیم خلق وخو نقش دارند. کمبود سروتونین موجب افسردگی میشود. بهمین دلیل است که داروهای مهارکننده های انتخابی بازجذب سروتونین در درمان افسردگی بسیار موثر هستند. سروتونین توسط آمینواسیدی بنام تریپتوفان ساخته میشود. نیاسین در فرآیند تشکیل سروتونین از تریپتوفان نقش دارد؛ بنابراین کمبود نیاسین بصورت مستقیم بر خلق و خوی ناشی از سروتونین تاثیر گذار است و ثابت شده است که افزایش مصرف نیاسین به بهبود بیماری های افسردگی کمک می کند.

...

ادامه متن را در لینک اصلی زیر بخوانید:

8 تا از بهترین مکمل های گیاهی برای کمک به درمان سریع افسردگی در بزرگسالان

  • ۹۸/۰۶/۰۳
  • هستی امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی